WE ♥ IT

Tumblr_miu6ugt42h1s1o330o1_500_largeTumblr_miu4ohxpem1rsarrko1_500_largeTumblr_miscqkwcct1s00ldro1_500_large
Tumblr_miu7bqt1de1s4pmm7o1_500_largeTumblr_miub1tdhpc1s72739o1_500_largeBd5dwx5cqaazogr_largeLucas-scott-nathan-scott-one-tree-hill-favim.com-434560_largeTumblr_mii3zbkm7w1s1pgqlo1_500_largeTumblr_mfxg5kxwol1rmoq8po1_500_largeBathroom-cute-fun-hedgehog-smile-favim.com-370377_largeTumblr_mhsvy06mvb1qa3aiko1_500_largeTumblr_mhx6f4uoqq1rro9dco1_500_large
 

Skola imon...

Just nu kollar jag på One Tree Hill. Började kolla på det igår, så jag har inte kommit så långt :P 
Ska kanske också läsa boken till svenskan.
De kommer nog vara en slapp söndag nu innan skolan börjar igen imon... JAG VILL HA LOV 4EVER!! :(

Before and after


Dagens Lista

Dagens humör: Glad och lite nevös

Dagens mående: BRA!

Dagens borde: Pluggat! Snart skola igen ju...

Dagens frisyr: Nyklippt kort rufs!

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Jeans och tjockiströja!

Dagens planer: Fredags mys med godis och kanske en bra film!

Dagens materiella vill ha: Pengar, eller nutella!!!

Dagens fundering: Hur de ska gå med mitt hår :O

Dagens beroende: Att pilla med de nyklippta topparna på mitt hår, de är så skönt :P lol

Dagens tråkigaste: Att jag snart börjar skolan igen...  :(

Dagens längtan: Justins konsert i April och att sluta nian!

Dagens superlängtan: Brighton i Juni!

Dagens tidning: Ingen :P

Dagens låt: Just give me a reason - P!nk & Nate Reuss


Ny design och ny frilla!

(BTW om designen inte syns, tryck f5) Tack så jätte mycket för hjälpen Sofie!
Idag har vi vart hos frisören och jag klippte mig kort... Typ en bob page! Ni får se en bild sen!
Känns lite sådär skakigt just nu! De är ju ändå minst 20 cm borta!! haha men de kommer väll bli bra!
Har inte tänkt att göra så mycket idag! Kanske åka och köpa godis! Vart duktig och inte ätit på två veckor! :P
De blir väll bara till att slappa och kanske läsa min bok och lite så! ;)

Blev gymmet helt sådär!

Har vart på Actic i runt en timma och biffat lite ;) haha (älska den där prestations känslan när man tränat! :)
Nu sitter jag på bussen och ska hem och äta! Potatis och purjolök soppa! Världens godaste! :)
Sen blir de en låång varm skön dusch och ta de lungt med datorn i knät innan de är dags att sova! :D


tisdagen den nittonde februari tvåtusentretton

Jag är bäst! :P Storstädat mitt rum, slängt en massa skit och ändrat om! De känns bra!
Ska kanske plugga sen eller bara resna min väska. Kanske tar en lång dusch sen också! :D
Bara mysa och älska att det är lov! :D
Jag ber också om ursäkt om mina inlägg är lite tråkiga...
Vet inte vad ni vill veta? Vad ska jag blogga om? Något ni vill se mer av? :D
 
Tumblr_mi0xx3cnrr1r20j5oo4_250_large

Gymkort på Actic

CHECK √  Prövat alla maskiner och allt sånt! Perfa! Ska snart hoppa in i ducshen sen ska jag nog äta nått!
Så nu ska jag bara kötta och bli biff! :P haha. Ne men de känns bra! :D

Nya inköp och lite av min dag

Ögonskuggs borste - H&M - 30:-                                 Ögonskuggor - H&M - 50:-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
O äntligen har jag hittat ett par byxor! Letet flera veckor men alla har varit antingen för små eller för stora eller inte passat alls över huvud taget! Men nu hittade jag dessa på Lindex för 400 kr! Perfekta! :D
 
Vi vart på jegersro och när vi kom ut slogs vi av en munk doft! De luktade marknad! Så mumsigt! :P Vi köpte 10 helt sprillans nybakade munkar! FY FÖR vad gott! :D Sen har jag sånt socker sug så jag slängde ihop en kladdkaks smet och bakade! Klockan 8 en lördagskväll... :P Men gott var det!
 

Fredag, Fredag Fredag wohooo

Äntligen fredag och äntligen lov! :D Sportlov! ;) Idag har vi haft NO prov och musik teori. Förmodligen så gick allt bra! :D Annars får jag helt enkelt kompletera! Nu ska vi äta och sen ska jag fortsätta kolla på Tillbaka till vintergatan! :D NOSTALGII!!


What a day...

De började med att jag inte hittade mitt busskort, bussen kom och jag gick hem för jag visste inte vad jag skulle göra. Sen visade sig så klart att kortet låg i en bok i min väska... Så klart! Men pappa vart jätte snäll och körde mig till bussen så jag hann! :) Sen har det mesta gått utför i skolan... Men men...
Jag har varit duktig ändå! :D Bokat tid hos optikern och ska börja träna! :D haha
Nu ska jag kolla på Greys Sen så kiómmer alla hjärtans dag förtidigt! Jag och sängen ska dejta! :D

4 SAKER JAG GILLAR!

 
_d0_b5_d0_b6_d0_b8_d0_ba-_d0_bc_d0_b8_d0_bb_d0_be_d1_82_d0_b0-_d0_bf_d0_b5_d1_81_d0_be_d1_87_d0_b_large
Små söta igelkottar!
Tumblr_mi1pe04lgj1rmtyw2o1_500_large
Jack och Finn!
72979_520915467959333_801336255_n_large
Nutella!
Tumblr_mi44okkjji1qi75gqo1_500_large
England!

M Å N D A G

JÄKLA HUVUDVÄRK!!! Hade jag inte haft så ont i huvudet som jag har nu så skulle jag åkt och tränat! Men jag har inte anmält mig heller för den delen... :P Så de spelar ju inge roll ;) Kom hem för drygt en timme sen, och planerar att bara ligga i sängen och mysa, kanske läsa lite och bara gå upp när jag ska äta!
Hatar huvudvärk...

TJOCKIS!!!

Bara lite spontant!! 👍👌😃❤🍫
Nu har jag ätit för ett helt kompani!!! Gjorde ett gäng chokladbollar och man kan ju inte göra det utan att smygäta lite under tiden! :P Sen blev det Fattiga riddare och vaniljvisp till en vääldigt sen lunch! Kommer snart läsa lite ur min bok till svenskan och sen ska jag nog bara slappa, kolla en film och ladda upp inför för det faktum att det är Måndag imorgon...
Kommer nog träna imon också! 
 
 
 

B A B B E L

Jag ska baka chokladbollar nu! Är så himla sugen! :D och så jäkligt sugen på att se Justins SNL avsnitt men de har inte kommit ut än... :'( Jag har städat mitt rum också idag! Och snackat med entt gäng tjejer som ska på samma språkresa som jag! :D Fint gäng det! :P

L Ö R D A G

 
Idag... Vad har jag gjort? Chillat vid datorn! Hela DAGEN! Vi har ätit tacos till middag och nu så hade jag tänkt kolla på en film, men swefilmer vägrag sammarbeta... Så de blir Youtube istället! De ska väll kunna funka ;)
Med lite godis me på kanten! ;)
 
Idag är de BARA 70 dagar kvar tills jag ska se min älskling i Danmark! GALET!!!
Och bara 131 Dagar kvar tills jag sitter på ett plan till England!!! ♥
OTROLIGT ASSÅ!!! :DD
 

O N S D A G

Jaa.. Vad ska man skriva om? Jag kan säga att jag känner mig ganska nöjd över hur det gick på nationella idag! :D
Jag har nyss målat naglarna för jag hade inget att göra! ;P Good to know...
Ni måste förlåta mig men jag är inne i en blogg torka period...
Finns inget att skriva om! Jag hoppas de blir bättre snart!!!
Bara 134 awesome dagar till min efterlängtade språkresa :D ♥ TAGGA!!!

Mest bara random skit! :P

Imon är de  nationella i läsförståelse i svenska. Sitta och läsa och skriva non stop i tre timmar...
Wish me luck!..
Idag har vi inte gjort mycke. Sexorna har ju också nationella så vi har inte kunnat göra nått på skolan...
De får gärna bara bli fredag så att vi kan göra de dära sista provet i svenska sen är de över! Bara alla andra ämnen kvar...
Mitt babbel makes no sence,,,
See Yaa!

VALPAR!

Har precis kommit hem från Emelie och hennes 7 valpar! :) Så söta och så små o klumpiga! Gnydde och skällde så sött som valpar gör :) Åhh vad jag vill ha hund!!!!
Visst är de söööta!!! :3


Söndag

Snart ska vi till mormor och morfar och äta lunch! :D Sen när vi kommer hem så ska jag nog plugga, för de kommer jag inte få göra nästa vecka... Svenska nationella på måndag onsdag och fredag... Ni kan väll bara låta mig dö så jag slipper det! :P Hörs Senare! ;)

Freedag

Fredag - Kina mat - Godis - Harry Potter - Perfekt!