Nya inköp och lite av min dag

Ögonskuggs borste - H&M - 30:-                                 Ögonskuggor - H&M - 50:-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
O äntligen har jag hittat ett par byxor! Letet flera veckor men alla har varit antingen för små eller för stora eller inte passat alls över huvud taget! Men nu hittade jag dessa på Lindex för 400 kr! Perfekta! :D
 
Vi vart på jegersro och när vi kom ut slogs vi av en munk doft! De luktade marknad! Så mumsigt! :P Vi köpte 10 helt sprillans nybakade munkar! FY FÖR vad gott! :D Sen har jag sånt socker sug så jag slängde ihop en kladdkaks smet och bakade! Klockan 8 en lördagskväll... :P Men gott var det!
 

Kommentarer
Wilma Granström säger:

Svar: haha ja det kanske det heter :P jag kom inte på något bra namn.

2013-02-17 | 10:17:31
Bloggadress: http://wilmacelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback