Donnerstag 31 Januar 2013

Igår hade jag världens bästa dröm! Att jag berättade för den jag gillar, att jag gillar han! Sen dansade vi! :D
Men sen blir man så ledsen när man vaknar och inser att det bara var en dröm... De jobbgaste var att när man sen gick förbi han i skolan, så fick man den demprimerande bilden framför sig :P
Idag har vi haft idrott och vi är dessutom i samma grupp... De måste ju vara ödet liksom!! ;)
Ska kanske in till vårdcentralen sen! Har haft så ont i magen sen i morse, och de blitr bara värre :(
Ha de bra! och imon är det fredag! :D:D

Ingen buss och snö kaos...

Denna dagen har spenderats hemma! Bussen jag skulle ta i morse kom aldrig så jag fick gå hem igen!  Sen ville inte mamma köra mig eller släppa ut mig på vägen i en ny buss så jag blev hemma! :P Jag har bara pluggat lite då! Svenska o SO... Nu kollar jag dock på Grey's och sen blire Mamma mia, bara för att jag kan och vill! ;) Peace Out!

Jag är inte död..

♥_♥ Jag har bara varit förlorad i landet med Vampyrerna från Mystic Falls ♥_♥
Tumblr_mhbh9uy9sf1s14como1_500_largeTumblr_mhaklskzri1rvv5jko1_500_largeTumblr_mgu6uxasmb1rrl2a0o1_500_large

FREDAG! :D

 
Fast dock började min fredag inte så bra... Försov mig, väckte pappa klockan 6 fastän han var ledig...
Klarade mig igenom skolan och sitter nu med en påse godis och ska se Narnia! Sen blire nog ett maraton med TVD så jag kan börja på säsong tre imon! ;) Trevlig fredag!Fredag, godis och narnia!👍👌❤
 

Minions

Jag och Amanda är så jäkla besatta av dessa för tillfället! XD
Så jäkla söta och så jäkla roliga speciellt den första.
Fast de är nog bara jag och amanda med vår sjuka humor som tycker de :P

Outfit of the day

T-Shirt - Gina Tricot // Kofta - H&M // Jeans - ONLY // Klocka - Ur & Penn // Ringar - Guldfynd & H&M

Consensum-Nu fika! :)

Har precis slutat skugga på Consensum och tar en fika på stan. Mamma jobbar till tre så jag kan passa på att fika och njuta! ;) När jag kommer hem väntar de två sista avsnitten av TVD att bli kollade på!!! Beroendeframkallande!!!!


Järgersro Center - IKEA

 
Idag åkte vi till Malmö på jakt efter byxor! Men de dåliga med mig är att när jag inte hittar nått i första butiken är de lönlöst att leta nån annanstans. Inget kommer passa eller så. Men jag hittade iallafall en fin kofta på H&M! ;)
Sen åkte vi till IKEA för att titta på en säng till Amanda. Då köpte jag en laptop dräda och en glas burk!
99 :-
(: 19:- :)
Den ser inte så fin ut så där men den är fin! :P !299! :-
 
 

The Vampire Diaries!

The Vampire Diaries! De är allt som finn i mitt huvud för tillfället! Trodde seriöst inte att jag skulle gilla de men nu ,måste jag se klart alla avsnitt! Så fast asså! Nu måste jag fortsätta kolla, dä är så spännande! :D
♥ Ö G O N G O D I S ♥

Fredags Mys

DEET ÄR DAAGS FÖR FREEDAGSMYYYS!!! Gosig filt, godis och min nya obsession!! 👌👌❤😍🍬
Sitter och myser med en gosig filt med The Vampire Diaries och en påse med Haribo Persikor
Efter min jäkla vecka, så är det bara nödvändigt!
Ha de så bra! ;)

Hej!

Johanna heter jag! Jag är 16 år!:) Jag har bloggat innan på en annan blogg, men startade denna nya bloggen för jag behövde börja om! 2012 var ett ganska kämpigt år för mig och jag vet att 2013 kommer vara så mycket bättre! Vad passar då inte bättre än en ny blogg?
Här kommer jag blogga om hur det är att leva mitt liv, om Justin Bieber, min stora idol och förebild!
Under sommaren kommer jag även åka på språkresa! Häng me på de vetja! ;) Ne men nu har jag snackat klart!