Mina planer för helgen :D

Ville skriva en bild vilket ledde till lite kul i paint ^^ 
Haha :P

A day of joy!

a day of joy! De var den 20 april de!
Mer än en månad sen jag såg Justin och fick upp leva den största lyckan i livet!!! Allvarligt! ♡
De är så deprimerande att tänka på!!!
Nästa gång han kommer till Danmark/Sverige så ska jag köpa alla biljetter och stå där ensam i arenan! Vem blir OLLG NU VA?! :P


10 SKOL-DAGAR KVAR! :D

Sen är de SOMMAR LOV! Jag slipper Kunskap och börjar om på nytt på gymnasiet! SÅ SKÖNT!!! 
24 DAGAR KVAR TILL ENGLAND OCKSÅ!!! 
Så sjukt glad! :D
Jag har bara en SO redovisning, kompletering i matte och ett kemi prov kvar. 
Sen är allt över :P
 
Jag vet egentligen inte vad jag ska blogg om nu, jag har inga bilder, för vädret är SÅ dåligt, inget intressant händer... haha
 
Jo min kusin ska få barn! :D I november!

Hej på er! ;)

Idag har jag vart på gymmet! Summer, here I come! haha 
Just nu kollar jag på TVD! :D
Large
Jag är på Avsnitt 5, säsong 4! :D
 
Snart ska vi äta Flygande jakob, sen så tror jag att jag fortsätter kolla! 
Hej på dig avsnitt 22-om-typ-3-dagar! :P

Sommar lov, gräset är så grönt! Sommar lov, solen lyser skönt! Snart iallafall ;)

Sista svenska uppgiften inlämnad, bara kemi prov och So inlämning kvar!
De är snart sommar lov!! :D
Så himla skönt en hel vecka och fyra skol dagar kvar bara! 
Lärar middagen och självaste avslutningen med slutbetygen och allt! :D
Soo AWESOME!!
 
Sommar... Kom fortare!!!! 
LargeLarge532206_566953113325757_1934298217_n_large
Skolavslutning, Sommarlov, England ♥_

Grillat och tv mys framför ESC väntar! :D

Idag har jag varit i Ystad med mamma, amanda och agnes och jag hittade ett par shorts som fick bli mina! 
När vi kom hem, runt 2, så solade jag i en timme! HÄRLIGT!
Just nu lagar vi mat! Vi ska äta grillat och ungsrostade rotfrukter, och sen kommer vi nog kolla på ESC och snacksa på chips godis och allt sånt gott, med grannarna! :D 
Kommer antagligen ladda upp en bild sen! :D

B I E B E R ❤


Idag igen :)

De blev en smoothie idag också! :)
De är så gott, lätt att göra o nyttigt!! :)


Smoothie!! :D

Jag kom precis hem från ett hårt pass på gymmet! Gjort en smoothie och snart ska jag duscha! 
Sen måste jag skriva Sv Novell! Känner att jag gjort bra ifrån mig idag faktiskt!! :D 
En klapp på axeln!! 
 
Post workout raspberry smoothie ❤❤
Jag använde 
En lagom stor, lagom liten banan
2 dl frusna hallon
ca 1-1½ dl Vanilj Youghurt, med smak av citron
En skopa glass
 
MUMS!!! :D
 

♡ Sommar känslor ✹

 
 
©Johanna // jadojoj.webblogg.se
 
Gick ut och fotade några blommor i solnedgången. och jag knäppte till några fina bilder.
Alla bilder är redigerade i PicMonkey, med auto adjust och filtret Cross Process.
Jag längtar till Brighton då jag kanske kan lära mig lite mer om hur kameran funkar, och ta fler fina bilder! :D
 

Lärarmiddags klänning - √ Avlsutnings klänning - √ Skor - ...

Idag gick jag upp ganska tidigt för att åka till Lund på jakt efter skor till lärarmiddagen och avslutningen. Allt annat är fixat annars... De ska helst vit och klacken ska inte va för hög! Men, men... Istället så fick två nya BH:ar följa med hem! :D 
Nu ska jag gå och hjälpa pappa baka kladdkaka, till imon! :D 
Hörs!! :D

Ja jag är lycklig! :D

Idag har inte hänt så mycket! Latchat rundor här hemma och så! ;)
Jag har ioförsig varit ute och sprungit, vilket gick, SKIT dåligt... haha men men... 
 
Just nu sitter jag och myser och kollar på världens bästa disney film, EVER!!!
Bernad och Bianca i australien! :D 
De var min absoluta favoritfilm när jag var liten!! 
Åhhh!  ❤ Vilka minnen!! :D
 
För övrigt, är jag skit glad, för att de är nästan mindre än en månad kav till England! Närstan mindre än en MÅNDAD!!! :O <3 Längtar såå! :D

Min Lördag

Började tidigt, för att jag skulle till Malmö på avresemöte! :D De vart lite långtråkigt, men de gick bra! ;) När mötet var slut, runt ett, så åkte vi vidare till burlöv, dör vi hittade min avslutnings klänning! :D
På bilden nedan är den vita, till lärarmiddagen och den turkosa till avslutningen! :D
Den vita är egentligen amandas, men jag lånar den! ;) ^^
Snart kommer pappa hem, då ska vi äta! :D Pizza! :D
Hörs en anna dag! ;)
 
 

May. 05, 2013


Godmorgon på er alla

Tog just en najs springtur i morgon solen! :) Dock sprang jag inte 12km... De är bara runkeeper som är wierd... 4km på 20 min!! :)


skola, fika med Nelly, nytt skal, snack om Bieber och språkresor

De sammanfattar hela min dag! Idag hade vi idrott, och sen dess, har jag haft j*kligt ont i mitt knä...
Kan inte ens gå som en vanlig människa utan att de låser sig eller gör riktigt ont! :(
Men men, skolan slutade vid halv tre, och då gick jag och Nelly till Espresso House och tog en fika, och snackade en massa om Justins konsert!
De har nästan redan gått två veckor! :O
Vi gick även in på UNOS och kollade på klänningar och på H&M, där jag också köpte ett nytt skal! :D
Sen åkte vi hem till Nelly och snackade ett tag om språkresan( hon var iväg 2011) innan pappa kom.
Nuså sitter jag i sängen o har inge o göra! :/ Kollar kanske lite TV, i dont know ;)
 
Ha de bra! :D