♥ I N S P I R A T I O N ♥

 
big ben | TumblrTumblrTumblr
*Dressed To Kill* | via FacebookTumblr
 
Jag ska försöka att hitta ett internet cafe, så jag kan uppdatera er mer om vad som händer i Brighton! :D

Brighton : Dag 2

Igår så flög vi, åkte buss, åt middag och sov! Inget roligt eller speciellt. Idag hade vi vår första lektion och town walk, vi gick även till piren! Såå ballt!!
Här är ja och Julia!
Glad midsommar! De firades med OREO's och 7up! Så festligt har vi det! :)


Hej Sverige

Jag är sååååå taggad inför dessa kommande tre veckorna! SÅ himla taggad! 
De ska bli så himla roligt!
 
Detta är ett tids inställt inlägg, och om de kommer upp som de ska så är klockan nu runt fyra i Sverige, vilket betyder att vi förmodligen kommit till våra värdfamiljer.Vi landar på London Heathrow 14:05, svensk tid           (13:05 UK time) och det tar dryga timmen att åka från London-Brighton! :D
 
Jag ska försöka så gott jag kan att lägga upp en massa bilder och en masa inlägg! :D
De beror på var jag kan hitta free WiFi ;)
Kolla annars gärna in min Instagram - joohanna_olsson
 

Vilken härlig dag! :)

Amanda skulle till farmor o farfars husvagn i dag och ligga över där med en kompis. Men hennes vän skulle inte komma förena nu så vi åkte med mamma och har legat på stranden i en timme, vi badade i havet dessutom! ;) IS-KALLT!!! Men roligt var det!
Nu innan jag åkte hem köpte jag mig en tidning, och en kall lyx shake på MAX!
Kan inte klaga på denna dagen! ;)


Vad som kommer att hända under mitt sommarlov! :D

 Nu, en vecka efter skolavslutningen, så ska jag som ni alla förmodligen vet, till Brighton! ♥
good enough | via Tumblr
När jag kommer hem, ska jag packa upp kläder, tvätta och packa väskan igen, får då ska jag till Stockholm! :)
travel | via Facebook
Då har redan en månad gått! Så den sista månaden kommer vi nog säkert göra en hel del spontan resor och utflyckter, så som man ska göra på sommaren. Personligen så gillar jag inte att ha för mycket planerat, så detta är ju bra! :D Jag kommer även sola, och bada i sjön! 
 
Sen ska jag äntligen börja gymnasiet! :D
Visst kunskap är en bra skola, men fy för vad skönt de är att ha slutat!!
 

De är över!

Glädjetårar. Lycka. Sorgsna tårar. 
De kan beskriva mina känslor för tillfället! 
Mina fyra år på Kusnkap är över! De har gått så fort!! För fort!
Med en höjning på 27,7 poäng slutar jag nu! Men 247,5 poäng i meritvärde! 
Så himla glad över det! :D
 
Nu ska jag ta nya tag, och ladda inför Brighton & inför gymnasiet! :D
 
Så med de sagt vill jag bara säga! J A G  Ä L S K A R  S O M M A R L O V ! :D
haha ♥
9D! NI ÄR F**CKING BÄST ASSÅ!! :D
Just a cheekey bild of us! 

Sista skolveckan för mig ser ut så här!

Måndag :Jag är ledig för att Amanda tar studenten! :D 
Tisdag :Brännbollsturnering on tha förmoddag och Lärarmiddag on tha kväll
Onsdag : Så ska vi till stranden! :D
Torsdag : AVSLUTNING! :D 
 
Torsdag, en vecka senare : Då sitter jag på ett plan, till England! :'D ♥
 
Med andra ord så kommer detta nog bli en awesome vecka!! :D
My SIS and I in 2001
 

Min fina syster

Min storasyster var på bal igår. Hon var JÄTTE fin!! :'D ♥
På måndag tar hon studenten! :O
Jag ska bara börja gymnasiet och klara mig igenom de innan de är min tur! :(
Jag vill ju att de ska vara nu!! :P