Hissar och Dissar

Jag Hissar
 
• Att de är höst •
 
autumn - Google-haku
 
Dricka varm choklad, mysa med tända ljus, stickade tjocka tröjor och alla fina varma höst färger!
Me like 
 
• Att de snart är min födelsedag 
 
 
Eller snart och snart, men vi har snackat om att kanske göra om mitt rum som en present!
Så jag är taggad! :)
 
• Choklad •
 
Untitled
De är brara så gott! Kunde ätit de var dag!
 
Jag Dissar
 
• Mina skoltider •
 
♡
 
Jag går 08:30 till 16:00, på onsdagar börjar jag ioförsig sent och vi slutar tidigt på torsdagar och fredagar. Men för att jag ska komma till skolan måste jag vara hemmifrån klockan 20 över 6...
De är inte alls trkåkigt att gå upp halv sex...
 
• R E G N •
 
Rain-Lights
Visst jag älskar allt med hösten, förutom allt nedrans regn...
 
• Skånetrafiken 
 
 
Jag pallar inte med skånetrafiken, ibland kommer bussarna, ibland inte, klagar på en när man inte gjort något fel... Nej tack!!!

Kommentarer
sai bhalerao säger:

sv; jag ska kanske till USA på höstlovet, så kanske kan kolla efter den!:D
åh, tack detsamma!såg förresten att du bor i skåne, vars i skåne bor du?:)

2013-09-01 | 15:31:23
Bloggadress: http://bhalerao.blogg.se
Camilla säger:

Det gäller bara att hitta motivationen :) Bloggen kanske kan hjälpa till med det :)

2013-09-01 | 16:25:35
Bloggadress: http://yourinspo.blogg.se
Denise säger:

Ja okej, ja med det förstår jag då. Usch! när jag bodde hemma så hade jag med sådana där jobbiga tider. Största problemet för mig var att jag inte kom hem fören typ två/tre timmar efter att jag hade slutat. Det är något jag är glad att slippa!
Nu på Strömma (skolan jag går på) så går man upp typ 15 minuter innan frukost för att dra på sig kläderna och borsta ur håret, sen drar man ner till matsalen typ. - matsalshuset ligger precis bredvid huset jag bor i. Så det är sjukt chill! :D
Det är galet kul!! alltså ettan gick sådär fruktansvärt fort och det var också jättekul, men det var inte fören i slutet av ettan som alla liksom hade funnit 'sin plats' och var riktigt trygga och bekväma. Men nu i tvåan är det verkligen helt ledgendary! det händer saker hela tiden, vi kör spontantrippar till Göteborg om vi känner för det, vi sitter och myser med fåren om vi känner för det, vi drar ihop typ hela skolan och kör brännboll om vi känner för det osv. Så det är helgrymt verkligen! man går och är sådär galet lycklig inombords hela tiden för att man fick turen att lära känna de personerna som man idag kallar internat-familjen :D
Hur var det att börja ettan nu då? känner du någon sen innan eller är allt helt nytt? häller dom läxor över er redan? ;)

2013-09-01 | 17:00:16
Bloggadress: http://loveyourwayoflife.blogg.se
sai bhalerao säger:

sv; joo, det är jättefint där! har varit där tre gånger eller nåt!:)<3
haha nejnej det är lugnt, tänkte bara för jag känner några stycken i malmö och några andra städer!:)

2013-09-01 | 19:31:45
Bloggadress: http://bhalerao.blogg.se
Denise säger:

Ja men det är det verkligen, det är min lilla fristad där jag har allt och alla som jag trivs med :D
Oj jäklar! förstår verkligen att det inte är jättekul :/ vad beror den sena hemkomsten på? är det pga bussar/tåg eller är det för att föräldrarna inte slutar tidigare? för så var det med mig. Mamma och pappa slutade alltid tidigast 17:00, sååå segt att sitta hos mormor i flera timmar och bara bli gödad haha! fast mormor är en väldigt fin vän, så jag ska väl inte säga att jag inte uppskattade det ändå :)
Kunskapsskolan, är detta något jag bör känna till tro? haha, känner igen namnet men vet inte vad det är :P det är inte det som ligger i Göteborg eller? (fast nej det heter nog något annat... gud vad rörig jag är nu, haha)
Men vad skönt att er klass redan är så pass avslappnad! för oss tog det väl typ ett halvår innan alla kunde sitta och ha en helt normal diskussion i klassrummet utan någon spänning i luften. Så där har ni verkligen fixat det grymt :D
Jaså? åh, avundsjuk! eller ja, vi har väl ganska minimalt med läxor också. Men vi har väldigt mycket inlämningar :P fast det kanske hade blivit tråkigt utan iofs ;)
Men då är du 97a alltså? året med alla översociala personer, det gillas :D De nya ettorna på skolan är verkligen så himla sociala och trevliga, man kan inte med att nolla dom ens en gång :D

2013-09-01 | 20:43:37
Bloggadress: http://loveyourwayoflife.blogg.se
Jennifer Nilsson säger:

superfina bilder!
kika gärna in i min blogg kram

2013-09-02 | 15:28:27
Bloggadress: http://jennyfernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback