Ullared! :D

 
En tunn tubsjal med kors på! :D - 50 kr
TRE KUBIS nagelack Nail Strengthener, base coat och Nr 64 - 10 kr st
En mobil väska 99 kr - En ny skolväska 159 - Hörlurar med pärlor på 99 - En blå vårjacka 299
3/4 joggingbyxor ? - tre st 2pack med trosor 40 kr st - 2 ''paket'' med hårnålar 6 kr st - pincett 11
och sist men inte minst tre st gott och blandat, men jag har redan öppnat en ;)
Agnes sa nån gång i veckan att hon ville dit. o mamma sa ja, dock trodde jag inte på henne, men vi åkte! ;)
Jag fick lite hjäl av mamma att betala, jackan och väskan till exempel!
Och jag är hur nöjd som helst med alla mina inköp! :) hihi

Kommentarer
Wilma Granström säger:

Svar: hihi ja att han är :P

2013-03-13 | 16:04:17
Bloggadress: http://wilmacelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback