Vad jag köpt i England

Bild 1
1. Fem par trosor från Victoria's Secret PINK
2. Ett armband jag vann på en bowling hall
Bild 2
1. Två örhängen En earcuff - Båda från primark
2. Armand - primark
3. Ringar - Primark och accessorize
4. Armand - Primark
Bild 1
1. Spar(londontelefon) från en souvenir butik i London
2. Showergel och body butter med lukt av Hallon från TheBodyShop
3. Sminkväska, mobilskal och plånbok från primark
4. Tre st bodysplashes från VS
Bild 2
1. Concealer från superdrug
2. En pyjamaströja (hund), ett linne, och två mjukis shorts från primark & en NErDy tröja från republic!
3. En fin klänning och två leggings från primark
4. Vita låga converse från Offspring
 
Jag glömde en bild på en tygväska och en ryggsäck från Primark, men men ;)
 
De vart inte så kycket tycker jag! För att ha varit iväg i tre veckor! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback