Hav, godis och bebis

Idag så ville Amanda till havet så hon och jag åkte till saltan och låg där ett par timmar!
Vi skulle egentligen ätit på Nong's Kitchen men vi hittade inte en parkeringsplats så jag tvingade henne till Hemmakväll, för jag var så otroligt godis sugen!!! Haha sen åkte vi hem! :D
Åhh, när vi kom hem så sa mamma att hon var hos grannen, så vi gick in där och fick hålla den nya grannen!
Bara fyra dagar gammal och söt som få! Varför måste bebisar vara så små, söta och baby-lena! Åhh 
Snart kommer jag få träffa en liten till! Min kusin ska få en liten pöjk hon också, i november! :D
 
2010 July | AmyRobertsonPhotography.com
Bild från WE♥IT

Kommentarer
Johanna säger:

Fin blogg :)

2013-08-07 | 01:26:14
Bloggadress: http://storyofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback